Peachy Divas

Det har inte dykt upp så många inlägg här på bloggen nu men jag har haft fullt upp, jag jobbar och läser till inträdesförhör plus att en del saker måste ordnas till min studentdimission som är om mindre än två veckor. Men en del inlägg skall det nog hinnas med.

 

Känner att jag ligger lite efter alla andra nu med den här fantastiska nyheten men Jenny har tillsammans med sin svägerska Sara öppnat upp ett naturligt webmagasin - Peachy Divas! Stort lycka till och grattis! Skall bli jättekul att följa! :)

 

De erbjuder också en prenumerationsservicenaturliga produktprover för 149 kr/månad, jättebra idé tycker jag! Nu har dock alla platser gått men man kan anmäla sig och köa till nya platser som eventuellt dyker upp, Jenny har skrivit mer om det på sin blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0