Om mina recensioner

 

Jag använder en betygskala där 1 är lägst och 5 är högst, det har hänt sig en gång att jag gett en produkt en nolla i betyg men fortsättningsvis kommer 1 att vara det lägsta betyget. Jag delar också ut halvor t.ex. 3,5.

 

• Om jag ger en etta i betyg betyder det att en produkt är värdelös, om jag däremot ger en femma betyder det att det är en toppenprodukt som har det där lilla extra.

 

Jag testar alla produkter minst en månad före jag skriver recension, sen beror det också på vilken typ av produkt det är jag testar, en ansiktskräm testar jag vanligtvis längre än t.ex. en handkräm. Först då jag fått en bra uppfattning om den produkt jag testar recenserar jag den.

 

• Ibland har det hänt sig att jag ändrat betyget en produkt fått och eventuellt lagt till något i recensionen efter att jag publicerat recensionen på bloggen. Detta p.g.a. att jag lagt märke till något med produkten som jag inte förut lade märke till. Så kommer jag fortsättningsvis göra om jag tycker att det behövs.

 

• Och till sist, de åsikter jag har om en produkt är helt mina egna åsikter och mina åsikter påverkas aldrig av att jag fått en produkt hemskickad för testning. Mina åsikter kan inte heller köpas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0