Bloggbyte snart

Tänkte bara meddela att jag just nu håller på att byta bloggplattform från blogg.se till blogspot, har länge känt att jag velat byta men först nu har jag tagit tag i det. Även om blogg.se är helt okej så saknar det flera funktioner som jag gärna skulle vilja ha på min blogg.
 
Jag håller just nu på att publicera en del gamla inlägg från den här bloggen på den nya eftersom jag gärna vill ha med mig en del av de tidigare inlägg jag skrivit, framför allt då recensionerna men också en del annat. Gamla beautytalk kommer att ligga kvar om någon vill titta i arkivet efter inlägg som inte publicerats på den nya bloggen.
 
Om någon vet något snabbt sätt att flytta över inlägg från blogg.se till blogspot får ni gärna tipsa mig!
 
Så nu vet ni vad jag sysslar med och varför uppdateringen inte kommer att vara den bästa här på en tid framöver. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Vad spännande! :-)
Hoppas det går bra.
Inga tips då jag inte kan så mycket om varken blog eller blogspot utan använder wordpress...

2012-06-29 @ 08:28:32
URL: http://www.bilboblueeyes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0