Ganache for Lips Läppbalsam

 

Ganache for Lips Läppbalsam i smakerna Chocolate Mint och Chocolate Marzipan:

 

Ingredienser (chocolate mint): Bivax, Mandelolja, Aprikoskärnolja, Sheasmör, Osötad Scharffen Berger choklad, Vitamin E, Kakaoextrakt, Pepparminstolja, Rosmarinsextrakt.

 

De här läppbalsamen fick jag med när jag beställde från loveko och jag håller med alla andra om att de är väldigt bra. Chocolate Mint doftar ljuvligt av mint och choklad och jag njuter av den goda doften varje gång jag smörjer in läpparna. Chocolate Marzipan doftar också gott men ganska milt av choklad och marzipan. Av dessa två har Chocolate Mint blivit min favorit.

 

Jag har hittills bara använt mint varianten och den är riktigt bra. Konsistensen är perfekt, inte för mjuk men inte för hård och läppbalsamet känns mjukt och skönt på läpparna. Läpparna blir mjuka och återfuktade efter applicering och effekten håller i sig länge.

Som den chokladälskare jag är så tycker jag väldigt mycket om dessa läppbalsam och jag kommer med all säkerhet att köpa fler.

 

+ Doftar otroligt gott, bra konsistens, återfuktar och mjukgör väldigt bra.

Inget.

 

Finns att köpas på loveko för 55 kr ca. 5,90 €, innehåller 4,2 g.

 

Betyget blir 5/5 möjliga.


Kommentarer
Postat av: Agnes - Ekolicious

Bästa läppbalsamen! :D

2012-02-04 @ 18:21:28
URL: http://ekolicious.blogspot.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Håller med om att de är riktigt bra! :D

2012-02-05 @ 12:40:24
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0