Nytt från MooGoo och Lina Hanson

 

När min syster köpte mer schampo från MooGoo passade jag på att köpa en MSM Soothing Cream och två läppbalsam därifrån.

Jag har tidigare skrivit om hur bra MooGoos acne cream (som innehåller MSM) funkar på kliande hud så nu hoppas jag att MSM krämen skall funka lika bra. Ingredienserna i de båda krämerna liknar varandra väldigt mycket, men efter vad jag förstått så innehåller MSM krämen mera MSM, vilket förhoppningsvis bara är positivt.

Utöver den krämen köpte jag två läppbalsam, ett med SPF 15 nu till sommaren samt deras Edible Strawberry Tinted Lip Balm, som sägs återfukta läpparna samtidigt som det ger dem lite färg.

 

 

För ett par dagar sedan anlände också denna ansiktsolja/serum, Global Face Serum, som jag fått hemskickad för testning. Global Face Serum är framtaget av makeup artisten Lina Hanson och sägs passa alla hudtyper. Du kan läsa mer om det på Lina Hansons hemsida eller på Indulge där det finns att köpas.


Kommentarer
Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Åhh, vad spännande! :-)

Jag har kikat på det där!

Nu blir jag nästan lite avis..... ;-)

Skynda recensera! :-)

2012-04-02 @ 06:56:19
URL: http://www.bilboblueeyes.com
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-02 @ 15:22:44
URL: http://missalicia.se
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Malin: Tyvärr kommer det nog att dröja en tid innan någon recension på serumet kommer upp, har nämligen för bara någon vecka sedan börjat testa nya produkter från Suki och jag vill inte testa allt för mycket på en gång.

Hoppas du står ut med väntan! ;)

2012-04-03 @ 14:07:09
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Du gör alldeles rätt.

Man ska inte testa för mycket på en gång.

Jag får ge mig till tåls... ;-)

2012-04-03 @ 16:48:33
URL: http://www.bilboblueeyes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0