Pai Facial Set

Nu finns set med Pais ansiktsprodukter att köpas på bland annat Pais egna hemsida och Lovelula. I kitet ingår full size av ansiktsrengöring, ansiktskräm, ansiktsvatten samt en muslinduk. Det blir förmånligare att köpa ett set med produkter än att köpa produkterna var för sig, priset ligger på ungefär 70€ eller 620 kr (på Lovelula, dyrare på Pais egna hemsida).

Jag har länge varit nyfiken på Pais produkter så om jag hade behövt några ansiktsprodukter hade jag antagligen klickat hem ett kit, men för tillfället har jag allt jag behöver i ansiktsväg, så just nu blir det inget köp för mig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska beställa från pai snart. Jag har funderat mycket på det här om produkter utan alkohol och tänkte jag skulle skriva lite om dessa funderingar och då testa några produkter utan alkohol. De flesta produkter sig använder är utan alkohol, men ingen serie jag testat är utformad som pai där ingen av produkterna ska ha alkohol.

2011-09-14 @ 10:20:14
URL: http://Www.ekovacker.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Det skall bli intressant att läsa dina inlägg sen, både om Pais produkter och om alkohol i hudvård. :)

2011-09-14 @ 17:24:10
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0