Lite tidiga julklappstips

Julen är kanske inte riktigt här ännu, men om exakt två månader är det ju ändå jul och två månader går ofta fortare än man tänkt sig. Jag gillar (försöker) att köpa de julklappar jag skall ge bort i tid och funderar oftast länge på vad jag skall kunna tänkas köpa åt var och en. Såg att bio naturel har en massa fina juliga presentförpackningar som skulle vara väldigt fina att ge bort. För er som precis som mig gillar att köpa julklapparna i tid kommer här några tips;


Ett set med body lotion och fast tvål i doften ingefära och lime från Primavera för 16 €.

 

 

Weleda har också flera olika set med produkter, bl.a. detta med duschtvål och en hudkräm för män, kostar 14,95 €.

 

Eller detta med kit med granatäppel duschtvål samt hudolja, för 23,95 €.

 

 

Det finns mycket färdigt ihopplockade paket man kan köpa, men något som man också kan göra är att plocka ihop ett paket med sina egna favoriter.
I fjol köpte jag exempelvis en duschtvål från Weleda + en handkräm från Lavera och gav som julklapp till mina vänner. De blev väldigt glada över julklappen och flera av dem har när tvålen och handkrämen tagit slut köpt nya tubar, det om något är väl ett bra tecken på att julklappen var omtyckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0