finska webshopar

Jag vet inte hur många finlandssvenska läsare jag har, om jag har några alls vill säga, men jag tänkte i vilket fall som helst sammanställa en liten guide över några finska webshopar som säljer naturkosmetika.

 

 

Den finska webshop jag oftast brukar beställa från är hyvinvoinnin som har ett väldigt brett sortiment med många olika märken, bland annat Dr. Hauschka, Lavera, Sante, Melvita, Madara och Weleda. Jag har aldrig haft några problem när jag beställt från hyvinvoinnin. Portot är 4,90 € och beställning för över 79 € är portofri.

 

En annan webshop, som jag dock inte beställt från tidigare, är Biodelly. Har märken som till exempel Dr. Hauschka, EcoTools, Lavera, Madara, Sante och Urtekram. Portot är 4,90 € om man beställer för över 50 € är det portofritt.

 

 


EcoBeauty har produkter från bland annat Acorelle, Anne Lind, Dr. Hauschka, Frantsila, Melvita och Logona. Portot är 4,90 € och om man handlar för över 75 € är portot gratis.


Skinorganics hittar man märken såsom Essential Care, Santaverde, Earthline och Sealine. Portot är 5,90 € och om man handlar för över 80 € är det protofritt.

Det var i alla fall några av de finska webshopar som jag känner till, den enda jag har beställt från är hyvinvoinnin men utifrån vad jag vet är alla webshopar som jag tagit upp här pålitliga, tipsa mig gärna om ni vet om någon annan bra finsk webshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0