lite nytt igen

 

Det känns om att jag köpt enormt mycket skönhetsgrejs på sistone så nu skulle jag verkligen behöva hålla mig åtminstone till jul före jag köper något nytt igen, får se hur det blir med det...

 

Det jag köpte den här gången var Santes schampo Velvet Rose, jag använder Brilliant Jojoba nu men ville testa det här och se om det är någon skillnad.

Sen blev det också en till handkräm från Lavera, har använt den förut och är riktigt förtjust i den. Förpackningen har ändrats lite och faktiskt till det bättre, riktigt fräsch.

Det som jag är mest nyfiken på är ändå mascaran från Sante, det här blir den första naturliga mascaran jag testar så det skall bli riktigt intressant, förut har jag använt diverse onaturliga mascaror från b.la. Clinique och Lumene. Jag skall verkligen försöka rensa ut alla ontaurliga mascaror även om det kommer att bli svårt att skiljas från Clinique mascaran.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Både du och jag kanske ska sluta upp med att handla såhär innan jul då? ;) haha.

Ska blir ruskigt spännande att höra vad du tycker om mascaran, snart börjar det ju bli dags att byta ut sminket och jag vill ju inte riktigt skiljas från min mascara...

2010-10-19 @ 15:42:27
URL: http://ekoenkelt.wordpress.com
Postat av: Jenny

Är också nyfiken på mascaran (även om jag precis köpt en ny som verkar bra ;P )

2010-10-19 @ 16:28:53
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Postat av: Maria

Intressant att höra att det är fler som har upplevt samma sak med shampoo som jag. :) Jag har en fundering omkring Santé shampoot som du använder. I innehållsförteckningen (som jag googlade fram =)) står det att den tredje ingrediensen är "alcohol". Alkohol kan ju vara både bra och dåligt för håret beroende på om det är en fettalkohol eller inte. Är det något som du har reflekterat över? Funderar på att prova det annars. :)

2010-11-11 @ 14:56:56
URL: http://columbella.blogg.se/
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Jag har faktiskt inte riktigt tänkt på det tidigare, det var först när jag läste ditt inlägg som jag började fundera lite. Men Sante schampot torkar inte ut mitt hår på något sätt, så jag tror nog det är fritt fram. :)

2010-11-11 @ 19:03:37
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0