Lavera Exfoliant Mask

 

Den här urhärliga ansiktsmasken från Lavera fick jag med när jag beställde lite annat från en webshop. Den låg och skräpade i mitt badrumsskåp ganska länge förrän jag kom mig för att använda den. Jag blev faktiskt riktigt förvånad över hur bra den var när jag väl testade den.

 

Det är en kombinerad peeling och ansiktsmask med geleaktig konsistens och även om peelingkornen är ganska få tycker jag det river riktigt bra i huden. Efter användning lämnas huden ren, fräsch och klar. Dessutom irriterar den inte min hud som jag kan känna att vissa ansiktsmasker med rengörande egenskaper har en förmåga att göra.

 

 

Men den här trevliga bekantskapen med Laveras serie Young Faces, som passar för fet hud, fick mig att vilja testa andra produkter ur samma serie, de finns att köpas här t.ex.


Kommentarer
Postat av: Pureganics

Hej,

Finns att köpa /beställa på www.laveranaturkosmetik.se

2010-10-09 @ 10:18:13
Postat av: Estelle

Vet inte var du bor/eller har glömt, men om jag inte minns fel så såg jag denna ansiktsmask (Vet 100% att de har resterande ansiktsproduterna iaf)på Drottninggatan här i Stockholm i hälsokosten Nature åt stadsbibliotekets håll.

Så, hoppas att du bor i Stockholm :)

2010-10-10 @ 10:39:18
URL: http://tankarsombankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0