letandet fortsätter

 

De här har just kommit från eleven; en ansiktspeeling från Stem Organics, ett läppbalsam från Korres med SPF 15 och en ansiktskräm från REN.

Jag hade länge letat efter en ansiktspeeling och till sist fastnade jag för den från Stem Organics efter att ha läst flera bra recensioner om den. Jag har inte hunnit testa den än men förhoppningsvis är den riktigt bra.

Så här inför sommaren letade jag också efter ett bra läppbalsam med SPF och eftersom eleven inte skulle ta in läppbalsamet jag skrev om här så köpte jag det här från Korres istället, otroligt gott luktade det i alla fall.

Krämen från REN har jag använt väldigt länge nu och har hittills varit nöjd med den, så det blev en till när den gamla var slut.

 

Något jag fortfarande letar efter är en solkräm för ansiktet med minst SPF 15, helst skall den vara naturlig också och icke portilltäppande. Jag har letat överallt känns det som nu och ännu har jag inte hittat någon. De flesta jag hittat som varit naturliga är solkrämer kombinerade med ansiktskräm och helst skulle jag bara vilja ha en solkräm. Jag skulle vara jättetacksam för om någon har ett tips på var jag kan hitta en.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0