Purity Cleansing Balm

 

Ren No. 1 Purity Cleansing Balm:

 

INCI: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin (Source Coconut Oil), Cetearyl Ethyhexanoate (Source Coconut Oil), Glyceryl Stearate (Source Coconut Oil), Caprylic/Capric Triglyceride (Source Coconut Oil), Glyceryl Dibehenate (Source Rape Seed Oil), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tribehenin (Source Rape Seed Oil), Glyceryl Behenate (Source Rape Seed Oil), Coco Glucoside (Source Corn), Butyrospermum Parkii (Shea) Nut Butter, Rosa Centifolia Flower Extract, Cymbopogon Martini (Palmarosa) Oil, Eugenia Caryophyllus (Clove) Flower Extract, Viola Odorata (Violet) Leaf Extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Oil, Citronellol, Geraniol, Eugenol, Linalool, Rosa Canina (Rose Hip) Fruit Oil, Oryzanol (Source Rice), Lecithin (Source Soybean), Benzyl Alcohol (Source Essential Oil), Aqua (Water), Inulin (Source Wheat), Alpha-Glucan Oligosaccharide (Source Wheat), Tocopherol (Vitamin E).

 

Jag gillar verkligen Ren och har tyckt om de flesta produkter jag testat av märket, men det här rengörings balsamet är inget som jag gillar, tyvärr. Jag trodde det här skulle vara jättebra, efter vad man läste på produktbeskrivningen. Det tar bort smink bra det håller jag med om, men annars är det inget att hurra för. Det absolut sämsta med det här balsamet är att det är sjukt svårt att tvätta bort och då menar jag verkligen svårt. Hur man än gnuggar och skrubbar är ansiktet fett efter man tvättat det, det är nästan som att tvätten lägger sig som en hinna över ansiktet.

Kanske finns det de som tycker om att huden är fet efter tvätt, men jag har väldigt svårt för det, jag vill att huden skall kännas riktigt ren efter att man tvättat den. Kanske det skulle passa till någon med riktigt, riktigt torr hud, det vet jag inte.

 

+ Tar bort smink bra, känns bra på huden.

Svår att tvätta bort, huden känns fet efter tvätt.

 

Finns att köpas på eleven för 470 kr eller 52,80 €, innehåll 150 ml.


Betyget blir 2/5 möjliga.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tack så jättemycket :)

2010-02-05 @ 19:29:19
URL: http://ewelieh.blogg.se/
Postat av: tilda

sv: ja hon var också riktigt snyggt klädd, sen älskar jag ju halsbandet kenza hade ;)

2010-02-05 @ 19:50:10
URL: http://justtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0