Suhada Nature body lotion

 

Suhada Nature Body Lotion från Lidl passade jag på att köpa när jag hade vägarna förbi.

 

Produktinfo:

 

Suhada Nature Body Lotion med papaya och grönt te. För alla hudtyper.

 

Det första jag lade märke till var den underbara doften, som är frisk och fruktig, verkligen helt fantastisk. Det är också väldigt praktiskt med pumpflaska, något jag önskar att alla body lotions skulle vara förpackade i. Konsistensen är dock ganska vattnig och ibland känns det som att den inte ger riktigt tillräckligt med fukt, men inte att den är dålig utan bara så att jag ibland önskar att den skulle ge lite mera fukt. Huden blir i alla fall mjukgjord efter applicering. Jag tror att den här skulle passa bättre att använda på sommaren när huden kräver mindre fukt, dessutom känns doften väldigt fräscht somrig. Helhetsintrycket är ändå bra och priset gör att den verkligen är prisvärd. Så Lidls bodylotion får alltså ett klart godkänt betyg.

 

+ Praktisk pumpflaska, trevlig konsistens, doftar gott och mjukgör bra.

Skulle gärna få ge ännu mera fukt.

 

Finns att köpas på Lidl för 3,99 €.

 

Betyget blir 4/5 möjliga.


Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen en seriös blogg! Är en person som gillar dessa tips bloggar, eftersom jag själv ständigt letar efter den perfekta produkten (vilket egentligen inte ens finns, men ändå...) ;)

2010-12-28 @ 19:35:12
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Vad kul att du gillar min blogg. :)

Själv är jag också alltid på jakt efter de perfekta produkterna, även om jag hittat någon produkt som är bra tror jag alltid att det finns någon som är ännu bättre. ;)

2010-12-29 @ 09:38:57
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo, så kan det ju också vara ibland...;) Har i alla fall lagt in din sida bland mina favoriter. :)

2010-12-29 @ 13:51:19
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

Härlig blogg du har :D Fett skön ju!

Lägger till dig. eller ja, din fett coola blogg (A), direkt på bloglovin' sötnos så att jag kan följa dig! :) <3



Ps. Om du är intresserad av tävlingar så har jag igång en nu där man kan vinna ett presentkort från

http://www.welovebeauty.se - din hårvårdsbutik på nätet!



Och om DU har någon tävling, dagens blogg eller liknande så får du gärna tipsa mig,

för jag är MER än gärna med och tävlar :)

PUSS OCH KRAM- take care!

http://lindshe.blogg.se



2011-01-02 @ 17:45:21
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0