min önskelista

 

Det skulle inte vara helt fel att hitta dessa beautyprodukter i ett paket den 24. ;)

  1. John Masters Organics Schampo. Det är nästan synd att jag fick med ett prov av ett John Masters schampo när jag gjorde min senaste beställning från eleven, för nu när jag testat det och märkt hur fint det gör mitt hår kommer jag ha svårt att använda något annat schampo. Synd bara att de är så dyra.
  2. Jigsaw Organics Body Cream. Ändå sedan Jenny skrev om Jigsaw Organics har jag varit sugen på något från det märket. Hur härligt skulle det inte vara att smörja in huden med deras body cream, antagligen väldigt härligt.
  3. Lavera Double Black Mascara. Även om jag inte var särskilt nöjd med Sante mascaran jag testade har jag inte gett upp hoppet om naturliga mascaror. Jag tänker inte ge upp före jag har hittat den perfekta naturliga mascaran. Därför blir det här den nästa mascaran med naturligt innehåll som jag kommer att testa.
  4. Lavera Neutral Handkräm Intensiv. Mina händer behöver massor med näring och fukt under vintern, dessutom har jag såklart fått eksem på mina händer nu när det blivit kallare. Kanske denna handkräm från Lavera kan råda bot på det.
  5. John Masters Organics Dry Hair Nourishment and Defrizzer. Mitt torra småfrissiga hår skulle verkligen må bra av att få lite extra näring då och då i form av denna leave-in behandling.

Vilken beautyprodukt hoppas ni få i julklapp?

 

 


Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag har prövat Dr Hausckas maskara, men hade samma problem som du, den kletade något fruktansvärt. Prövade dessutom den på vintern, då de snöade massvis och man såg alltid ut som en panda när man kom in. Då gav jag upp hopper på naturliga mascaror men ser framemot att läsa om dina trials and errors vad det gällr dem :) haha



http://minboudoir.blogspot.com/

2010-12-04 @ 22:01:48
URL: http://minboudoir.blogspot.com
Postat av: Jenny / Rosella Eco Beauty

Ja, produkterna från Jigsaw ger stort ha-begär ;)

Jag önskar mig en massa saker, men har inte kommit mig för att reda ut vad jag faktiskt egentligen behöver. Det är ganska onödigt att önska sig ansiktsprodukter när man har sjuttioelva stycken i hyllan ;) Ett penselset från Dermanord vet jag i alla fall att jag vill ha. Nåt mysigt, väldoftande kroppssmörj vore inte heller fel :)

2010-12-05 @ 00:29:13
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0