brew tea balm



Crazy Rumors Brew Tea Balm använde jag för en tid sedan och gillade det riktigt mycket, men det verkar nästan som om att de inte tillverkar detta längre, jag vet inte riktigt hur det är med den saken men när man kollar runt på olika nätshopar är det svårt att hitta det. Tänkte i alla fall skriva en kort recension om det.

På produktbeskrivningen kan man läsa följande:

Crazy Rumours Brew Tea Balms innehåller endast naturliga smaker, precis de du hittar i ditt favorit-te. Dessa cerat innehåller några av världens mest exotiska och aromatiska smaker tillsammans med naturliga, närande ingredienser. De gör dina läppar mjuka och med härliga aromer känns läpparna som nya! Gjord med A- och E-vitamin, sheasmör och naturliga tesmaker, testunden kommer aldrig att bli den samma.

Jag använde ett läppbalsam med doften Ginger Peach och det luktar helt bra, inget fel på lukten alltså. Läpparna blir skönt mjuka och hålls mjuka en längre stund, och jag har faktiskt inte haft problem med spruckna läppar under tiden jag använt Tea Balmet. Det finns två saker jag gillar starkt med den här produkten. 1 är att läpparna får en diskret glans av balsamet och 2 är att det är helt naturligt, inga konstiga kemiska tillsatser. Det här är definitvt ett av de bästa läppbalsamen jag använt.

Betyget blir 5/5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0