Favoriter 2011: Hårvård


Logona Repair Shampoo Ginkgo: Ett schampo som känns som en perfekt match för mitt torra och tjocka hår. Rengör utan att torka ut håret det minsta, håret känns mjukt, lent och faktiskt lite återfuktat efter tvätt.


Mádara Gloss & Vibrancy Conditioner
: Det här balsamet har allt jag vill att ett balsam skall ha. Det gör håret mjukt, följsamt och glansigt. En riktig fullträff!

 

John Masters Organics Hair Pomade: Riktigt bra stylingprodukt som gör håret väldigt mjukt, lent och glansigt. Dessutom framhäver det mitt hårs naturliga självfall, gör håret frissfritt och skyddar det mot värme. Den perfekta leave-in produkten.


Kommentarer
Postat av: Ylva / Organic Glow

Jag måste verkligen kika närmare på Mádara's balsam, det är ju inte bara du som hyllar just dessa. Blir riktigt nyfiken!

2012-01-08 @ 15:46:46
URL: http://organicglow.blogspot.com/
Postat av: Sofie - EKOsmetika

Gillar också Mádaras balsam. Logonas schampoo har jag inte testas, borde kanske göra det. Mitt hår är också torrt och tjockt :)

2012-01-08 @ 17:23:27
URL: http://ekosmetika.wordpress.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Ylva: Det tycker jag absolut du skall göra, tror inte du blir besviken. :)



Sofie: Tror nog att du skulle gilla Logonas schampo då, många schampon påstår sig återfukta torrt hår men det är först med Logonas som jag tycker att ett schampo faktiskt gjort det. :)

2012-01-10 @ 14:35:04
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Maria B

Ang. John Masters Organics Hair Pomade; skulle jag gärna vilja veta ung hur långt hår du har samt om du har lockar eller "vågor". Jag har köpt John Masters bourbon vanilla & tangerine hair texturizer (trots sitt dyra pris). Den tycker jag framhäver mina lockar jättebra och luktar gott! (har hår halvvägs till axlarna ung). Kul att veta om pomadan funkar ungefär på samma sätt.

/Maria B

2012-01-13 @ 13:10:34
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Jag har rätt långt hår, det går en ganska bra bit över axlarna, ca. 10 - 15 cm skulle jag gissa på.

Mitt hår är inte lockigt utan det faller mer i vågor. Hade lockigare hår förut men nu har det blivit allt rakare.



Har dock ingen aning huruvida Hair Pomade och Texturizer är lika varandra, jag har bara testat Hair Pomaden, men jag skulle kanske gissa på att den inte ger lika mycket struktur och stadga som Texturizern, om man t.ex. är ute efter ett vax för att forma och styla frisyrer med så är det antagligen inte Hair Pomaden man skall köpa. Men som leave-in produkt är den verkligen toppenbra!

2012-01-13 @ 17:46:58
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0