Tipsa om dina favoritprodukter


Det var Anna på bloggen Hemma hos Fru C som kom med det smarta förslaget att alla vi som använder naturliga produkter skall gå in och tipsa om tre av dem på Damernas Värld. I tidningen kommer de nämligen sen att lista några av läsarnas favoriter så om vi är många som tipsar om naturliga produkter så kanske det dyker upp några i tidningen sen. Så om du inte varit inne och tipsat ännu kan du göra det här.

Jag hade svårt att begränsa mig till tre, det finns ju så många produkter man gillar. ;) Till sist bestämde jag mig i alla fall för att tipsa om Scotch Naturals lack, Crazy Rumors läppbalsam och Weledas duschtvål.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kul att så många hakat på! Men som Malin/Ekovacker sa så verkar vi ha röstat väldigt olika allihopa. Jag tror iaf att det finns en chans att fler har röstat på Crazy Rumours läppbalsam och Weledas duschkrämer för de verkar vara väldigt populära!! :)

2011-09-24 @ 10:35:01
URL: http://ekolicious.blogspot.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Hoppas att vi i alla fall får se några naturliga produkter i tidningen sen, men risken finns ju förstås att bara de produkter som fått mest röster tas med.

Men fastän de inte blir utnämnda till favoriter så kanske vi har öppnat redaktörernas ögon för naturlig hudvård, så att de tar med mer av det i kommande tidningar. :)

2011-09-24 @ 20:40:33
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Malin

Man vet ju inte hur de väljer, men jag håller tummarna att vi kommer med! :-)

Så många som har hakat på "ekoupproret" så kanske det blir något. Jag undrar hur många som totalt skickar in till en sån här tävling?

Om inte annat så har vi ju tipsat om massa nya märken till redaktionen! :-)

2011-09-26 @ 22:05:08
URL: http://www.ekovacker.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Precis. :) Det borde väl nog vara ganska många som tipsat om sina ekofavoriter nu, skall bli kul att se tidningen sen.

2011-09-27 @ 15:19:06
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0