Uppdatering av gamla recensioner

'

Nu tänkte jag ge mig i kast med att uppdatera gamla recensioner. Jag kommer att uppdatera inköpsställena om det behövs, lägga ut ingredienslista för alla produkter samt lägga till en kort sammanfattning i slutet av recensionerna i form av plus och minus där det inte finns en sådan.

Bli inte förvirrade om betyget på några få av de äldre recensionerna ändras lite också, det här gör jag helt enkelt för att betyget skall vara så rättvist som möjligt. Har nämligen märkt att min uppfattning om vissa produkter ändrats då jag testat andra produkter som platsar inom samma kategori.

 

Jag skulle också väldigt gärna vilja göra om min design, men tyvärr förstår jag mig inte alls på kodmallar och sånt så jag vet inte riktigt hur det skulle gå tilll i så fall. Nåja, det får bli en annan gång i framtiden då jag blivit en mästare på bloggdesign...;)

 

Annars så skulle jag också vilja passa på att fråga er vad ni tycker om bloggen, är det något ni saknar, något ni skulle vilja se mer eller mindre av och så vidare? Både positivt och negativt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker du har en jättebra variation och är duktig! En sminknörd som jag skulle väl vilja läsa mer om smink, så det får du gärna skriva mer om ;D

2011-12-13 @ 18:09:20
URL: http://ekosmetika.wordpress.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Jag skall försöka bli bättre på att skriva om smink, anledningen till att det inte så ofta dyker upp recensioner på smink är för att jag inte har så mycket i min ägo, men några till inlägg skall det säkert kunna bli. :)

2011-12-13 @ 19:29:39
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Hanna M

Du skriver jättebra och informativt! Just därför önskar jag mig en "föregående sida"-knapp längst ner på första sidan så man kan bläddra bakåt läsa ännu mer!

2011-12-13 @ 23:37:17
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Jag har försökt fixa det tidigare men tyvärr verkar det inte som att det går att lägga in en sån funktion om man bloggar på blogg.se.

Jag tar ofta hjälp av olika bloggdesign sidor när jag skall fixa något designrelaterat på bloggen och efter vad jag har läst där så kan man i nuläget inte lägga till en sådan funktion, så tyvärr. Men förhoppningsvis så fixar blogg.se det längre fram.

2011-12-14 @ 07:22:22
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Malin

Gillar ju din sida eftersom jag är här en hel del... :-)

2011-12-15 @ 08:15:55
URL: http://www.ekovacker.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

;)

2011-12-15 @ 17:54:50
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Jättebra att du skriver om detta! Glädjande är att mer och mer naturliga produkter kommer ut på marknaden. Ingen kan påstå att det inte går att köpa naturliga grejer.

Din blogg behövs verkligen! :)

2012-01-30 @ 12:18:29
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Kul att du tycker det! :) Ja det börjar verkligen finnas mer och mer naturliga produkter på marknaden, hoppas på att fler och fler får upp ögonen för det naturliga.

2012-01-30 @ 16:11:01
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0