Färgade läppbalsam från Burt's Bees

 

Jag såg nyss att eleven fått in dessa färgade läppbalsam från Burt's Bees i sitt sortiment. Jag har varit sugen på dessa ända sedan jag läste om dem på den här bloggen, men jag har inte kunnat hitta dem i någon webshop förut.

 

Jag tycker de ser riktigt snygga ut och de finns i sex olika färger och kostar 89 kr (10 €) styck. De sägs dofta gott och ger färg åt läpparna samtidigt som de vårdar dem, känner på mig att jag kommer få svårt att stå emot dessa.

På bloggen som jag länkade till tidigare finns swatcher på alla färgerna, själv tycker jag att färgerna Rose och Pink Blossom ser väldigt fina ut.

 

Någon färg du blev extra sugen på?


Kommentarer
Postat av: Agnes

Pink Blossom, Rose och Hibiscus ser jättefina ut tycker jag! :)

2011-12-20 @ 19:18:35
URL: http://ekolicious.blogspot.com
Postat av: Sofie - EKOsmetika

Oj, va pigmenterade de var!

Har ett annat från Burts bees som ger lite färg och hade fått för mig att dessa var ungefär likadant som det.



Gillar också pink blossom och rose. :)

2011-12-20 @ 21:31:26
URL: http://ekosmetika.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej Elisabet,



Jag har färgen "Red Dahlia", köpte från England i somras. Har ganska bleka läppar i mig själv men Red Dahlia ger ändå väldigt lite färg.



Hade rätt höga förhoppningar, men blev faktiskt lite besviken: dels p g a att färgen är så ljus - men de är inte så vårdande som jag skulle ha önskat. Det försvinner fort från läpparna, även om jag inte äter eller dricker något känns läpparna torra efter någon timme. Luktar inte mycket, lite milt sött och smakar även lite sött.



Jag föredrar deras Lip Shimmers men många av dem är tyvärr skimrande/pärlemoartade, vilket jag inte vill ha. Det är så syns att man inte kan testa och pilla i fysisk butik!



mvh, Anna

2011-12-21 @ 01:37:05
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Agnes: De gör verkligen det. :)



Sofie: Ja de ser ut att ge en del färg också. :)



Anna: Nej vad synd att de inte är så bra som de verkar, blev mindre sugen på att köpa ett nu när jag läst vad du tycker om dem.

Skall kolla in deras lip shimmers istället. :)

2011-12-21 @ 08:28:08
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag har Hibiscus hemma och tycker mycket om det! Ger alldeles lagom mycket färg och känns bra på läpparna. Och innehåller ju ingen ricinolja!

2011-12-21 @ 11:59:39
URL: http://www.naturligtsnygg.se
Postat av: Linneas Ekologiska

Sv: Ja jag måste ha någonstans att skriva om det då ingen i min närhet intresserar sig lika mycket som jag :( :) Ja det borde du verkligen, riktigt härlig känsla!

2011-12-21 @ 16:33:57
URL: http://linneasekologiska.blogspot.com
Postat av: Sofie - EKOsmetika

Va synd att de verkar dåliga. :(



Badger har bra lip tints som både vårdar och ger färg. De är väldigt pigmenterade också och håller ett bra tag. Kan kanske va nåt. :)

2011-12-22 @ 11:25:41
URL: http://ekosmetika.wordpress.com
Postat av: Hanna Li

Attans, nu blidde jag ju köpsugen igen ;-)

2011-12-26 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0