Logona Mediterran Body Wash

Logona Mediterran Body Wash:

 

INCI: Aqua (Water), Alcohol*, Coco Glucoside, Glycerin, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Xanthan Gum, Glyceryl Oleate, Sodium PCA, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Betaine, Mica, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract*, Phytic Acid, Citric Acid, Parfum (Essential Oils), Benzyl Salicylate, Linalool, CI 77891

*ekologiskt odlad

 

Logonas duschgel Mediterran med salvia och aprikos har en ganska annorlunda doft och jag har svårt att sätta fingret på vad den doftar av. Kanske lite som en blandning av blommor och frisk luft, jag gillar i alla fall doften som känns väldigt fräsch. Konsistensen är ganska tunn men duschtvålen löddrar bra i alla fall. Den känns skön på huden och rengör hyfsat bra. Direkt efter tvätt tycker jag dock att huden känns sträv och lite torr, men efter att huden torkat märks det inte av så mycket längre.

Det här är en helt okej duschtvål men antagligen ingen som jag kommer att köpa igen, överlag känns den ganska trist och intetsägande.

 

+ Doften, löddrar bra och känns skön på huden.

Känns ganska trist överlag, dirket efter tvätt känns huden sträv och lite torr.

 

Finns att köpas på bionaturel för 5,95 €, innehåll 200 ml.

 

Betyget blir 3,5/5 möjliga.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar på din kommentar: Deras blush är kanon! =)

Det ser inte så intensivt och skarpt ut som många andra märkens blush kan, utan det ser väldigt naturligt ut.



Vilken fin blogg du har förresten!

2011-08-13 @ 18:56:55
URL: http://lecapitan.blogg.se/
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Det låter väldigt bra, det blir nog att beställa några prover av deras blush när jag beställer min nästa burk med mineralfoundation. :)

2011-08-14 @ 10:43:49
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0