hårigt värre

 

När jag för någon vecka sedan skrev om hur insöad jag blivit på hårprodukter och om alla härliga hårprodukter jag skulle vilja testa, glömde jag bort dessa godingar.

 

Ett saltvatten spray för att ge håret textur och bygga upp lite volym i hårbotten skulle inte vara helt fel, på bilden John Masters Organics Sea Mist.

 

Inte skulle jag heller tacka nej till en vårdande hårmask som t.ex. Santes Expresskur 2in1.


Och sist, men absolut inte minst Dr. Hauschkas Body Silk, som egentligen är ämnad till kroppen men som funkar lika bra som ett torrschampo, ett helt naturligt torrschampo är inget man ser varje dag. Jag läste om det på den här bloggen.

 

Förresten är jag på jakt efter en ny ansiktsrengöring också, är det någon som har några tips på en inte alltför dyr men effektiv rengöring?


Kommentarer
Postat av: Kajsa Kavat

Spännande med Body silk. Hoppas att den funkar, det vore verkligen trevligt med ett naturkosmetiskt "torrshampo".

2010-09-26 @ 22:00:13
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Jenny

Köpte nyligen både rengöringsgelé och rengöringsmjölk 3 i 1 från Eco Cosmetics och är hittills mycket nöjd. Det är dessutom väldigt bra pris på dem.

2010-09-28 @ 17:08:26
URL: http://groovygreen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej!

Man kan läsa om Hauschkas Body Silk på den här bloggen:

http://ekologiskskonhet.blogspot.com/

/Ellinor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0