Decubal

 

Jag satt och halvtittade på tvn när jag såg att de gjorde reklam för denna serie beautyprodukter, Decubal Ecological som både är Ecocert och svanemärkt. Nyfiken som jag blev googlade jag runt lite men hittade inte speciellt mycket info om Decubal, hittills verkar det i alla fall som att deras nya naturliga serie bara består av de tre produkterna här ovan. De säljs här men sidan är finsk så det kanske inte är så många som har möjlighet att köpa därifrån.

Jag vet inte om jag skrivit om det förut men jag bor faktiskt i Finland och är alltså finlandssvensk, så nu visste ni det. :)

 

Decubal har även en egen hemsida men på den svenska versionen av hemsidan har de ännu inte någon info om den nya serien ecological.

Det blir nog att ta en tur till närmaste apotek för att införskaffa något från Decubal ecological.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande! Du får delge oss INCI när du handlat ;)

2010-11-17 @ 20:34:36
Postat av: Estelle

Ja jaq håller med, spännande!

Decubal är ju annars en produkt som känns så apotekig och onaturlig att jag inte skulle titta åt den, så man får väl hoppas att den håller vad den lovar :)

2010-11-19 @ 10:03:03
URL: http://tankarsombankar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

låter intressant. ser fram mot din recension av Decubal Ecological.

2010-11-21 @ 18:34:47
URL: http://gogreenmakeup.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0