Premiärtävling


Nu är det äntligen dags för den allra första tävlingen här på bloggen. :)

Till den här tävlingen är det Bodystore.com som bidrar med tre fina vinster. Det du har möjlighet att vinna är en Weleda Favorit Necessär; som är ett minikit med sju stycken Weleda favoriter, ett Mádara 5 Beautiful Skin Essentials prova på kit, samt ett presentkort till bodystore värde 100 kr.

Det enda du behöver göra för att delta i tävlingen är att anmäla dig till bodystores nyhetsbrev, som du gör här. Sedan är det bara att lämna en kommentar här i kommentarsfältet om att du vill delta i tävlingen.

Tävlingen pågår i en vecka, vilket betyder att sista tävlingsdag är nästa veckas måndag 14.11. På tisdag lottar jag fram en vinnare som jag presenterar här på bloggen samt skickar iväg ett mail till, så glöm inte att också fylla i fältet för e-postadress när du kommenterar.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Eva.I.

Hej.

Jag är jättegärna med och tävlar.

Blir som en tidig julklapp.

Jag är redan anmäld till deras nyhetsbrev sen förut.



Hälsningar från Eva.

2011-11-07 @ 19:25:09
Postat av: Estela

Vilken rolig tävlig.

Är redan anmäld till Bodystores nyhetsbrev sen innan. :)

Ja, jag skulle jätte gärna vilja vara med och tävla. Jag bara älskar Weleda, men har inte fått chansen att prova på Weledas dushkräm och Madara produkter än.

2011-11-07 @ 19:30:27
URL: http://www.greenecojournal.wordpress.com
Postat av: Emely

Vilken tävling:D Är gärna med och tävlar.

Nu håller jag tummarna för vinst!



Hälsningar Emely



2011-11-07 @ 21:15:58
Postat av: Linda

Hej! För det första vill jag tacka för en underbar blogg!För några veckor sedan "halkade" jag in på din blogg och detta resulterade i att jag kastade ALLT som innehåller crap... vilket känns fantastiskt! Det som känns mindre fantastiskt är att jag inte har några produkter kvar och tar tid/kostar en del att förnya sig :( Jag skulle därför vilja vinna denna tävling då det ekar enormt mycket i mitt badrum just nu och vill självklart få möjligheten att prova dessa lovordade produkter!

Prenumererar på nyhetsbrevet. Fortsätt att inspirera! Kram/Linda

2011-11-07 @ 22:12:52
Postat av: Sofie

Va kul med en tävling! Och vilka priser dessutom! :)

Jag vill gärna vara med i tävlingen.

Har anmält mig till nyhetsbrevet.

2011-11-07 @ 22:31:19
Postat av: Erica C

Vad kul!



Jag vill gärna vara med och har anmält mig till Bodystores nyhetsbrev. Jag har inte hunnit testa varken Weleda eller Mádara ännu, så det vore ju toppen att börja med lite prova på kit! :D

2011-11-07 @ 22:34:42
Postat av: Jennie

Ooh, jag är med. Prenumererar nu på bodystores nyhetsbrev=)

2011-11-07 @ 23:57:16
URL: http://pureeko.blogspot.com
Postat av: Emma

Är redan anmäld sedan innan.

Jag är gärna med och tävlar. :)

2011-11-08 @ 06:53:48
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Emely

Glömde skriva att jag anmält mig till bodystores nyhetsbrev.

2011-11-08 @ 09:09:52
Postat av: Pia

Japp jag är med! Rensar ut för fullt här. Har börjar med Madaras schampo och det funkar fantastiskt på mitt hår!

2011-11-08 @ 09:47:31
Postat av: Isabella

Är anmäld.

Jag är såklart med och tävlar.

2011-11-08 @ 10:12:14
Postat av: Ninni

Jag får redan Bodystores nyhetsbrev, hoppas få vara med i den fina tävlingen ändå! :-)

2011-11-08 @ 13:30:31
URL: http://coloubyninni.blogspot.com
Postat av: Agnes

Grattis till första tävlingen! Skulle gärna vilja testa fler produkter från Weleda, då jag inte har testat så mycket från deras sortiment. Mádara är också ett märke som är ganska nytt för mig. Och presentkort är ju aldrig fel! Jag har för mig att jag redan prenumererar på Bodystores nyhetsbrev men jag anmälde mig igen för säkerhets skull :)

2011-11-08 @ 15:30:43
URL: http://ekolicious.blogspot.com
Postat av: emma

Smått fantastiska priser ju =)

Jag vill gärna vara med och tävla och har anmält mig till Bodystores nyhetsbrev.

Tack för fin tävling, piggar upp med lite hopp i höstmörkret!

2011-11-08 @ 17:45:10
Postat av: Qbrium

Vad kul med en tävling! Jag vill gärna vara med och tävla ;)

2011-11-08 @ 22:09:46
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com/
Postat av: Carola

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och vill gärna vara med och tävla. Har rensat ut alla produkter här hemma (och skrivit om det på min blogg) så nu finns det gott om plats för nya, hud- och miljövänliga, produkter. Tack för en superbra, intressant och inspirerande blogg förresten. Har nog aldrig kommenterat här tidigare, men läser varje gång ett nytt inlägg dyker upp.

2011-11-09 @ 12:22:38
URL: http://www.barnboksbloggen.se
Postat av: Línda H

Jag vill också vara med och tävla :-) Gillar Weledas produkter och började faktiskt använda dem när jag var gravid :-)

Har anmält mig till Bodystores nyhetsbrev.

Hittade dig genom Hemma hos Fru C och gillar din blogg :-D

2011-11-09 @ 19:36:45
Postat av: Sani

Rolig tävling. Klart jag är med och tävlar.

2011-11-10 @ 17:38:56
Postat av: Marie Svensson

Jag vill delta och vinna lite nya produkter att testa då jag håller på och fasar ut allt eftersom.

2011-11-12 @ 10:54:35
Postat av: Hanna Li

Vilken härlig tävling, vinsterna är ju riktigt åtråvärda!

Jag prenumererar redan på nyhetsbrevet (fast via en annan e-postadress än den jag uppgett här)

2011-11-12 @ 17:11:21
Postat av: Elli

Hej. :) Jag e gärna me å tävlar, å har anmält mig till nyhetsbrevet.

2011-11-12 @ 19:22:31
Postat av: Kerstin

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla, fantastiska priser =) Jag prenumererar redan sedan innan på nyhetsbrevet. Ha en fin söndag!

2011-11-13 @ 11:01:54
Postat av: Kasia

Är med och tävlar :)

2011-11-14 @ 11:43:14
Postat av: Anna

Hej, vill gärna vara med och tävla!

Har för ungefär ett halvår sen gått över helt och hållet till naturliga och ekologiska produkter; såväl kosmetik, mat och städprodukter måste vara fullständigt rena för att få bo i mina skåp. Hade redan länge använt mycket produkter från både Lush och The Body Shop men blev besviken när jag insåg att ingendera alltid är speciellt rena.. Jag pluggar till läkare och har blivit väldigt intresserad av vad övergången till produkter utan farliga kemikalier kan göra för hälsan. Som studerande är det tyvärr ganska dyrt att endast köpa ekologiskt så ett litet tillskott skulle sitta fint! Tack för en finfin blogg! :)

2011-11-14 @ 11:55:44
Postat av: Tinna

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Har anmält mig till nyhetsbrevet.

2011-11-14 @ 16:02:01
Postat av: Ylva T

Hejsan! Jag hoppar in i tävlingen.

Jag vill vinna för att kunna ha råd med julklappar till mamma och syster, eftersom jag just nu är arbetslös (ångest!). Så vinner jag skulle jag ge mamma Weleda-kitet och syster Madara-kitet. Presentkortet till mig själv. :) Kram!

2011-11-14 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0