vårdande favoriter

 

Väldigt försenat kommer här mina vårdande kropps- och ansiktsfavoriter för det gågna året.

 

  • ICARE Body Lotion - en body lotion som återfuktar lika bra som ett body butter, gör huden härligt babylen och mjuk i flera dagar efter insmörjning. (recension)
  • Stem Organics Balancing Face Fluid - har förbättrat min hud både synbart och kännbart och ger min blandhud fukt utan att göra den fet. (recension)
  • Melvita Läppbalsam - ett helt underbart läppbalsam som innehåller bl.a. shea smör och arganolja. En smörjning morgon och kväll gör mina läppar mjuka hela dagen, även i 20 minusgrader. En produkt jag aldrig skulle klara mig utan. (recension)
  • 100% Pure Coffee Bean Caffeine Eye Cream - en ögonkräm som doftar helt fantastiskt gott och återfuktar huden mycket bra, dämpar dessutom svullnad till viss del. (recension)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0