årets favoriter i duschen

 

Jag tänkte ta och presentera mina favoriter under det gångna året, även om jag kanske inte hittat en favorit i alla kategorier, men vissa produkter har jag gillat extra mycket och tycker att de förtjänar lite extra uppmärksamhet.

Först ut är mina favoriter i duschen.


  • John Masters Organics Evening Primrose Schampo är ett riktigt härligt schampo som gör mitt hår mjukt, rent och följsamt.
  • Weleda Sea Buckthorn Creamy Body Wash som med sin underbara doft och härliga krämighet gör det mycket roligare att tvåla in sig i duschen.
  • Dr. Hauschka Jojoba and Marsh Mallow Balsam är ett otroligt drygt balsam som gör att mitt torra hår får den där extra fukten som det behöver och gör det mjukt och lent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0