naturligt värmeskydd

 

Efter ett långt uppehåll från min plattång har jag nu börjat använda den igen, inte för att platta håret utan jag använder den bara för att "vika" bort hårslingor från ansiktet.

 

Därför har jag nu de senaste dagarna försökt spana efter naturligt värmeskydd, något det inte verkar finnas särskilt många av. Det enda jag hittade var detta från Logona, som finns att köpas b.la. på bionaturel för 8,45 €. Men det verkar främst vara ämnat för dem som fönar håret, vilket jag inte gör. Men kanske fungerar det lika bra tillsammans med plattången.

 

Någon som har något tips på naturligt värmeskydd eller som vet om det här från Logona är bra?


Kommentarer
Postat av: maria

Dette har jeg også letet etter.Har ikke prøvd den fra Logona. Nå bruker jeg Kitinspray fra Less is More (øko hårserie). Shea Hair Cream fra Hamadi tror jeg også kan brukes.

2011-02-18 @ 12:42:56
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Tack för tipsen, dem skall jag ta och kolla in. :)

2011-02-18 @ 15:20:27
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Hannah

Simply Organic Split ends treatment funkar väldigt bra på mitt hår. Finns på ClassyOrganic.se

2011-02-23 @ 11:46:25
URL: http://www.naturligtsnygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0