favoriter just nu

 

De här två är mina favoriter för tillfället.

 

Melvita Läppbalsam som är helt oslagbart mot torra läppar, jag har aldrig haft problem med torra, nariga eller spruckna läppar när jag använt det här. Dessutom doftar det fantastiskt gott av smörkola. (recension)

 

Ren Mayblossom and Blue Cypress Balancing Facial Cleansing Gel. Efter att ha varit utan den här en tid upptäckte jag hur bra den faktiskt var. Den här ansiktstvätten djuprengör min hud utan att för den skull torka ut den alltför mycket, den tar också bort smink effektivt och klarar av att balansera min blandhy. (recension)

 

Vilka är era favoriter för tillfället?

 

 


Kommentarer
Postat av: Sani

Vad har du inhandlat dina produkter? Är Rens produkt verkligen bra för blandhy för jag har det också, men det gäller läpparna känns det som sandpapper ibland och ingeting hjälper.har precis beställt läppbalsam från Lisen Organics för att testa.

vill gärna höra om 100% Pure som du beställde, jag gillar dem också.



ha det så bra!!!

2010-11-30 @ 08:13:01
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Ansiktstvätten från Ren har jag köpt på från eleven (http://eleven.se) och läppbalsamet från Melvita har jag köpt på en hälsokostaffär, men de säljs också på hyvinvoinnin (https://www.hyvinvoinnin.fi/).

Jag tycker att Rens ansiktstvätt funkar riktigt bra på min blandhy, den rengör bra utan att den gör huden onödigt torr.

Jag kommer nog att skriva om produkterna jag köpte från 100% pure när jag använt dem en tid för att riktigt få se hur de fungerar. :)

2010-11-30 @ 14:50:18
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0