eos Organic Lip Balm

 

eos Smooth Sphere Organic Lip Balm:

 

INCI: Cocos Nucifera (Coconut) Oil (1), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Beeswax (cire d'abeille) (1), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (1), Flavour, Mentha Piperita (Peppermint) Oil (1), Butyrospermum Parkii (Shea Butter) (1), Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract (1), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (1), Tocopherol, Cucumis Melo (Melon) Seed Extract (1), Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract (1).

(1) ORGANIC

 

För tillfället är detta mitt favorit läppbalsam. Sedan de slutade sälja det här läppbalsamet var jag tvungen att hitta ett nytt bra. För det första luktar det jättegott, jag har doften Summer Fruit, men det finns också med två andra dofter; Honeysuckle Honeydew och Sweet Mint. Det återfuktar läpparna väldigt bra och läpparna hålls mjuka länge. Den lite udda runda formen tycker jag gör det ännu lättare att applicera än ett vanligt läppbalsam. Ett litet minus får den dock för att det är ganska svårt att få ut det sista av läppbalsamet när det börjar vara slut.

 

+ Doftar gott, lätt att applicera, mjukgör bra.

Svårt att utnyttja det sista av läppbalsamet.


Finns att köpas på eleven för 89 kr, innehåll 7g.

Betyget blir 4,5/5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Malin

jaha okej :D

2010-05-14 @ 14:42:35
URL: http://maallieh.blogg.se/
Postat av: jennifer,

åh, ett sådant använde jag när jag var liten. eller liknande i alla fall. en rosa liten burk.

2010-05-15 @ 12:21:47
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0