Antonia Burrell på Naturisimo

Naturisimo har nyligen tagit in märket Antonia Burrell som har ett sortiment som hittills består av en rengöringsolja, ett ansiktsvatten, två serum och en ansiktskräm.

 

Mest nyfiken är jag på rengöringsoljan, Natural Glow Cleansing Oil, som låter helt underbar. Den är tydligen vattenlöslig även om den mestadels består av oljor och sägs rengöra huden på djupet utan att torka ut det minsta, låter hur härlig som helst! Priset ligger dock väldigt högt, hela £59.50 måste man betala om man vill ha den i sin ägo.

 

Jag är också mycket nyfiken på Pure Therapy Facial Serum som är ämnat för oren hud, samt Radiant Light Facial Serum som sägs ha en blekande effekt på ärr och liknande.

Är så otroligt nyfiken på allihopa men som sagt väldigt saftiga priser, nästan £60 för en rengöring känns lite överprissatt.

 

Blir ni lika nyfikna som mig? Någon som testat redan?


Kommentarer
Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Har inte testat något från den tillverkaren.

Vet inte om jag vill testa med det priset.. ;-)

I min jakt på saker jag tål så har jag ju dessvärre hittat en del dyra alternativ. Även om de är bra och fungerar så vill jag ju gärna få det lite billigare.... Men just produkter för ansiktet är verkligen jättesvårt att hitta och där syns det ju så väl om man reagerar på något. Hitta billigare saker till kropp och hår har ju inte alls varit lika svårt...

2012-05-05 @ 19:16:32
URL: http://www.bilboblueeyes.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Ja priserna känns ganska avskräckande, men det är roligt att titta i alla fall, ibland känns det nästan lika kul som att faktiskt köpa skönhetsprodukter. :)

Hoppas på att naturisimo har något supererbjudande någon gång på dessa produkter, typ 50%. Nåja, drömma kan man ju. ;)



Jag använder också ganska dyra grejer till ansiktet men försöker precis som dig köpa billigare saker till kroppen och håret istället, jag har inget emot att betala lite mer för ansiktsprodukter om de faktiskt funkar eftersom det kan vara väldigt krångligt att hitta produkter som passar min akne hud.

Men just dessa från Antonia Burrell känns lite för dyra även om de säkert kan vara väldigt bra.

2012-05-06 @ 10:55:50
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Låter som vi tänker ganska lika... ;-)

Men visst är man alltid lite på jakt efter något nytt och något som kanske kan vara ännu lite bättre.. ;-)

2012-05-06 @ 14:48:01
URL: http://www.bilboblueeyes.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Ja man är alltid det, även om man hittat produkter man gillar funderar man alltid på om det finns produkter som skulle kunna vara ännu bättre. ;)

2012-05-06 @ 17:06:04
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0