nyinköpt

 

EcoTools Bamboo foundation brush - den känns väldigt bra i handen och har jättemjuka strån.

Mádara Decoface Sun Flower Tinting Fluid - har testat denna lite smått tidigare och hittills verkar den vara riktigt bra.

Badger Cocoa Butter Lip Balm Cool Mint - doftar exakt som After Eight choklad, mums.

Mádara Ecohair Gloss & Vibrancy Conditioner - doftar väldigt fräscht och örtigt.

100% Pure Lip Glaze i nyansen Fruit Punch - ger mycket färg till läpparna, vet inte riktigt ännu vad jag tycker om färgen.

100% Pure Healthy Skin Foundation with Super Fruits i nyansen Créme - har hittills bara testat den på handen, nyansen verkar i alla fall vara rätt för mig.

Recensioner kommer sen när jag testat produkterna en längre tid, jag är riktigt nyfiken på allihopa speciellt på foundationen från 100% Pure. :) Allt har jag köpt från eleven.se.

 


Kommentarer
Postat av: Elena

Foundation brush - den ser himla fin ut, blir spännande att höra vad du tycker, är så sugen på att testa!

2011-05-06 @ 11:32:38
URL: http://beautyandbroccoli.blogspot.com/
Postat av: Hananh

Härligt med shopping! Jag är också nyfiken på foundation från 100 % Pure. Hur ser din hudton ut, ungefär? Är du mörkare eller ljusare än mig, tror du? Jag velar mellan nyanserna...

2011-05-06 @ 13:02:11
URL: http://www.naturligtsnygg.se
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Jag är ganska ljus i ansiktet, särskilt nu så här efter vintern, och jag skulle nog säga att jag har lite ljusare hudton än dig.

Jag märkte också idag när jag testade foundationen att nyansen jag köpt kanske blir lite för ljus för mig i sommar men just nu passar den i alla fall bra.



2011-05-06 @ 15:04:01
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Mona - La Vie est Belle

Intressanta produkter du har shoppat! Jag är lite inne på att byta mina ID borstar mot EcoTools, och är nyfiken på 100% Pure Foundation. Ska bli kul att läsa dina recensioner framöver!

2011-05-14 @ 17:08:29
URL: http://est-belle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0