från naturisimo

 

Min syster och jag beställde från den brittiska webshopen naturisimo under helgen. Paketet kom igår så det var riktigt snabb leverans. När man beställer får man också välja fem olika prover och de har också olika erbjudanden så att man får en produkt gratis när man handlar för en viss summa.

 

Jag köpte inte så mycket den här gången utan det enda jag egentligen behövde var handkräm och lite annat vårdande för mina vinterhärjade händer. Handkräm är något jag är storkonsument av nu när det är så kallt ute.

Det jag köpte var Weleda Sea Buckthorn Hand Cream, Essential Care Organic Lip Silk, Weleda Skin Food och Essential Care Organic Repair Lotion.


Kommentarer
Postat av: Linneas Ekologiska

Kostar frakten till Sverige 100:-? Eller hur är det? :)

2011-12-19 @ 20:42:53
URL: http://linneasekologiska.blogspot.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Du har nog rätt, £9.99 blir frakten till Sverige så ungefär 100 kr blir det. :)

2011-12-20 @ 18:29:39
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0