youtube recensioner



Jag brukar ofta vara inne och leta produktrecensioner på youtube, jag tycker det är väldigt kul att få se recensioner av produkter i form av videor, det ger en så bra bild av produkten i fråga, särskilt när det gäller produktens färg.
Sist jag var inne kollade jag på den här videon på youtube. Jag är väldigt sugen på flera av 100% Pures sminkprodukter, så det är kul att se lite recensioner på deras produkter. Åtminstone deras foundation har jag bestämt mig för att införskaffa, jag är väldigt, väldigt nyfiken på den.

Bland annat här finns fler youtube recensioner av 100% Pures produkter.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag köpte nyligen deras foundation och är jättenöjd.

Den är ganska täckande, sitter bra hela dagen och man får verkligen "satin finish". Färgerna är rätt så mörka. Jag tog white peach då jag är ganska ljus men den var på gränsen till för mörk. Blir nog bättre nu när solen tittar fram och man får lite färg.

Vill man inte ha fullt så täckande rekommenderar jag deras färgade dagcreme.

2011-04-29 @ 15:22:18
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Låter som en riktigt bra foundation alltså. :) Jag läste också på eleven att det var någon som tyckte att färgerna var ganska så mörka så jag tror att jag måste köpa den ljusaste färgen, hoppas den passar min hudton.

2011-04-29 @ 19:20:00
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Louise

Ett tips: jag köpte den från www.yoursbynature.co.uk/

där den var är billigare och frakten var bara 1.5 pund. Perfekt nu när pundet är så lågt. Snabb leverans var det också :)

2011-05-01 @ 00:14:08
Postat av: Elisabeth-beautytalk

tack för tipset, det skall kollas in. :)

2011-05-01 @ 13:19:37
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Estela

Vilken bra video du hittade :)

Jag är jätte nyfiken på 100% Pure produkterna framför allt sminket. Nu är det faktiskts ett helt år sen jag andvände smink, så jag längtar tills jag kan andvända något igen. Hittils har Sukis färgade dagkräm funkat på mig. Men har ej köpt den för att den är för dyr. Men inte heller har jag köpt smink eller parfym sen ett år tillbaka. För att jag lovade mig själv att inte förstöra mer min hud.

Jag började sminka mig när jag var 19år för jag har alltid vetat att jag inte tål vanlig smink. Andra krämer och produkter har jag inte reagerat så bra på sedan jag föddes heller, men så det är nog därför mina föreldrar alltid har försökt att hitta naturliga allternativ till mig.

Nu letar jag efter bra smink och en god naturlig parfym som jag kan andvända:)

Förlåt att jag skrev så mycket :P

2011-06-18 @ 12:09:46
URL: http://www.greenecojournal.wordpress.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Jag är också väldigt nyfiken på 100% Pures produkter, så det har faktiskt blivit att jag köpt en del smink därifrån som jag testar just nu. :)

Vad tråkigt att du har haft problem med det smink du använt, men funkar det om du använder naturligt smink eller gillar din hud inte det heller?

2011-06-18 @ 13:16:35
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Estela

Hej igen, jo andra naturliga smink produkter som Dermanord och Dr Hauska har faktiskt inte funkat på mig. Får en sån allergi reaktion att det blir´som klåda.

Men nu har jag beställt lite produkter från 100% Pure. Håll tummarna åt mig:)



Trevlig midsommar

2011-06-24 @ 13:24:08
URL: http://www.greenecojournal.wordpress.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Jag hoppas verkligen att produkterna från 100% Pure funkar för dig, jag håller tummarna. :)



Hoppas du hade en fin midsommar!

2011-06-26 @ 15:14:58
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0