wanted

 

 

Det har varit lite glest med recensioner här, men det är bara för att jag försöker använda upp de gamla grejerna före jag börjar använda de nya, så mer recensioner kommer så småningom.

 

Här ovan är några av de skönhetsprodukter jag väldigt gärna skulle vilja lägga vantarna på. Åtminstone mascaran från Sante och läppglanset från 100% pure kommer jag att beställa efter. Sen får jag se hur det blir med de andra.

 

  1. Rosenserien Rengöringsmjölk-jag är på jakt efter en ny rengöring och den här kanske skulle vara något, dessutom är priset inte det högsta.
  2. Sante Mascara-det börjar bli dags för mig att skaffa en naturlig mascara och kasta ut de "vanliga" mascarorna.
  3. 100% Pure Fruit Pigmented Lipgloss-ett läppglans skulle inte heller sitta helt fel, 100% pures finns i många olika färger.
  4. Natuderm Fot Balm-just nu använder jag ett body butter när jag smörjer in mina fötter, efter att det är slut vill jag gärna testa fot balmet från Natuderm.
  5. Lily Lolo Finishing Powder-efter att ha testat Lily Lolos foundation skulle jag också vilja testa deras finishing powder för att få ett extra snyggt resultat.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är också nyfiken på läppglanset och undrar hur bra det täcker. Du får berätta när du beställt (om inte jag hinner före ;) ).

Sedan fortsätter jakten på den perfekta naturliga mascaran. Har läst på flera ställen att Santes mascara släpper, ska bli spännande att se vad du tycker.

2010-10-10 @ 10:29:46
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0