rosenserien

 

Rosenseriens Rengöringskräm och Rosenseriens Deodorant införskaffade jag för ett par dagar sedan. Deodoranten som hyllats av många var jag bara tvungen att köpa och en ny rengöring behövde jag också.

Jag har testat rengöringen lite grann och kan redan nu säga att konsistensen är härlig och doften gudomlig men det kan hända att den är lite för fet och krämig för min ganska feta blandhud. Men jag måste nog använda den lite mer för att veta säkert.

 

Förutom att testa och läsa om diverse skönhetsgrejs älskar jag också att läsa böcker när jag har tid. Jag måste bara rekommendera boken jag läser nu, "Vem vill bli miljardär?" av Vikas Swarup. En bok som aldrig blir tråkig eller tjatig utan man vill bara veta mer och mer.

Någon som sett filmatiseringen av den, var filmen bra i så fall?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du är van vid lite lättare och kanske även löddrande rengöringar kan det nog kännas konstigt med krämigare varianter för blandhy, det tyckte jag också i början. Men jag måste nog säga att jag nu föredrar riktigt krämiga rengöringar för den där riktigt djuprengjorda känslan. Ett tips är att torka bort rengöringen med en bomullsrondell så känns det inte lika fett efteråt.

2010-10-22 @ 17:29:08
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Postat av: Elisabeth-beautytalk

Tack för tipset! Jag skall pröva det nästa gång. :)

2010-10-22 @ 17:42:32
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Estelle

Jag kan tipsa om rengöringssvampar, har testat med rondeller men tycker att rengöringssvampar gör ett mer djuprengörande och bättre hud för min hy tillsammans med rengöringskräm/rengöringsmjölk.

2010-10-23 @ 11:56:49
URL: http://tankarsombankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0