lily lolo foundation

 

För några dagar sedan kom proverna från Lily Lolo som jag hade beställt. Det är ju lite svårt att veta vilken foundation som passar ens hudton så istället för att köpa fullsize kan man köpa prover för £1.25 styck.

Förutom foundation proverna köpte jag Super Kabuki Brush som är riktigt härlig att använda, verkligen supermjuk. Sen blev det också ett prov av concealern Blush Away som lämpar sig bäst för att neutralisera röda områden.

 

Porcelain, Blondie, Warm Peach och Popcorn var de nyanser jag beställde och av dem visade sig Blondie vara den rätta även om den kanske blir lite för mörk i vinter, men då går det bra att blanda ut den med Porcelain som var den ljusaste av de fyra. Jag gillade i alla fall Lily Lolos foundation, den gav bra täckning och kändes väldigt lätt på huden så nu har jag beställt en fullsize av Blondie och Blush Away.

Recension kommer upp senare när jag använt foundationen en lite längre tid.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0