brisiga, varma sommarmånader



Var riktigt sugen på att beställa hem Cleans nya parfym Summer från accessora när jag och min syster i förra veckan lade in en beställning där. Till slut bestämde jag mig i alla fall för att inte köpa den, på grund av det lite för saftiga priset. Men jag är verkligen nyfiken på hur den luktar eftersom den beskrivs såhär: "Brisiga, varma sommarmånader. En lätt doft av en vacker sommardag och nyplockade blommor." Det låter ju faktiskt rätt härligt, eller hur? Missa inte att vid beställning från accessora får man med en gratis doftsticka av just parfymen Summer! Så snart borde vårt paket komma också innehållandes en doftsticka. Skriver mer om det när vi fått paketet! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0